Monitorar marques en espais digitals

Josep Espín,

Monitorar marques en espais digitals


El passat 12 de novembre Pepe Tomé, soci director de Zinkdo va inaugurar el nou cicle de xerrades-networking al Sagardi del c/ Muntaner.

Al llarg de la xerrada ens va explicar perquè és important monitorar, quines són les claus per fer-ho bé i va presentar un cas concret sobre el monitoratge de diferents ciutats: Barcelona, Donosti, Pamplona, Sevilla, Tarragona i Zaragoza. Quina és la diferència entre monitorar i escolta activa? Monitorar: conèixer el que diuen de nosaltres en espais digitals i classificar-lo

Escolta activa: monitorar per extreure conclusions i actuar en conseqüència.

La resposta a aquests i altres temes les podeu consultar a la presentació

Posteriorment a la xerrada i per gentilesa de Sagardi els assitents van poder continuar la conversa compartint una copa de vi i pinxos.

[gallery ids="2961,2960,2959"]

Amb la col·laboració:

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya vol manifestar la seva posició respecte a les convocatòries de concursos privats i públics. 

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Modificar cookies